fredag 1 februari 2013

Tapeten från Eijffinger har kommit upp!

Jag är så glad nu! Tapeten har kommit upp på väggen och jag känner att det blev så rätt. Sambon är fortfarande lite osäker, men jag tror han gillar den ändå. Han svimmade inte av iallafall. 
Nu står det ju massa saker framför tapeten, men här är det lite bilder från hur det ser ut nu. Bilderna är lite mörka, men det var kväll när jag fotograferade och så hade jag inga lampor. Men ni står nog ut ändå :)




Det blev en del tapet över och det tänkte jag använda till att dekorera krukor och eventuellt några ramar. Jag får se vad jag gör när den tiden kommer att jag kan sitta och pyssla lite. Det är fortfarande mycket annat att ta tag i. 

//Cissan

2 kommentarer:

  1. Jättetjusigt blev det gumman! Så härliga färger. :) Skulle bli klockrent med en orange Kartell där... :)

    Puss å ha en g helg!
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Hej snäckan!
    Ja, lampan bara väntar på att få hängas upp :) Jag tror det kommer bli jättebra
    kram på dig och ha en fin helg :) <3

    SvaraRadera