söndag 3 februari 2013

Funderingar för hallen

Vår blivande hall kommer vara ganska liten och vi tänkte sätta upp skjutdörrar på ena sidan för att kunna hänga in skolväskor, skor och ytterkläder och annat löst som alltid blir liggandes. Men Så vill jag ha en plats där gäster kan hänga sina ytterkläder när de kommer på besök. 

Jag är mest sugen på klassiska Eames - hang it all
   
Eames - bild lånad från Svenssons i Lammhult

Men så har jag hittat några på Bohus som är ok, men jag brinner inte så väldigt för dem, men kanske jag bara behöver titta lite mer på dem eller andra alternativ :)

knoppar och hängare från Bohus
Sen har jag en annan som jag tycker är lite rolig, den ser ut som en stor mutter och de finns i lite olika färger. Lite lek i hemmet gör ju inget :)

Bild från Ebay
Jag får se vad jag gör, kanhända att det inte blir något av det. :)

//Cissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar