torsdag 26 september 2013

Bygg ditt eget hus

Jag har byggt ett eget hus. Inspirationen kom efter en tjej som gjort ett av sugrör. Coolt tyckte jag och ville också prova på att göra samma :) Visst blev det lite pilligt, men efter några brända fingrar och några liter tålamod, så var huset klart. Till och med min sambo tyckte det var snyggt, så då kan det ju inte vara helt fel. Det du behöver är en bunke sugrör och en limpistol och eventuellt en sax. Jag valde svarta sugrör. Först klippte jag av den delen som man kan böja och sen började jag limma ihop själva bottenramen. Fortsatte upp mot taket och till sist var huset klart :)

Blev inte så dumt om jag själv får säga det. Gör ett hus du också! :)


Limpistol, sugrör och sax
klart!
    







Lycka till!
//Cissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar