fredag 8 februari 2013

Plötsligt händer det!

Köket fick en rejäl ansiktslyftning. Nu har det kommit in golv, mitt mörka fina golv. Underskåpen är så smått på plats och bänkskivorna ligger där de ska. Jag blev helt stilla när jag såg det.. för det har ju varit så mycket strul med detta kök efter vattenläckan vi hade. Ena snickarkillen sa att han tyckte det blev fint i köket och att det kommer bli bra. Jag är lite nervös själv, för jag känner mig skyldig om det inte går som det ska. Jag har ju ritat upp det hela på IKEAs kökssida, men tänk om jag mätt fel? Tänk om jag glömt något? Usch..men jag ser inte några problem just nu :)

Tänk..snart står jag här och lagar mat med min äldsta son. Han var också med och inspekterade köket igårkväll. Han längtar lika mycket som jag. Nästa vecka kommer kyl- och frys också. Ska bli skönt med ett riktigt kylskåp. Det vi har i vår hyreslägenhet nu är från 1980-talet.. Vi får knappt plats med maten om vi ska handla inför en långhelg. 

Det gamla köket
kartong på golvet.
Vi har ett pyttelitet kök, men det är större än det vi har nu!

Lite dammigt va? :)


Inspektion av en blivande kock :)

I hörna ska kyl och frys stå

Moderiktiga plastpåsar på fötterna ;)
 //Cissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar