lördag 1 december 2012

En långrandig tapet

Jag tänkte visa en tapet jag går och funderar på att ha. Den ska i så fall sitta i matrummet på ena väggen. Jag vet.. "så hemska färger".."..hur tänkte hon nu?". Men jag v i l l   ha färg i huset och då tyckte jag denna var rolig och den passar till min lampa jag har nu. Tapeten är från kollektionen "Stripes only" som kommer från Eijffinger

Den jag vill ha är den med ljus bakgrund. Här är lite bilder från Tapetshopen 

Bilden är lånad från Mandrup-Poulsen Tapeter



Här är några av mina egna bilder som jag fotograferade i butiken. Tjejen som hjälpte mig hitta fram denna tapet var otroligt snäll och framför allt tålmodig! 



Här ser man att den har metallicfärgade ränder. Jag gillar det

Frågan är om jag ska stå på mig och välja denna eller ta något som är mer "snällt ?!


 Ja, vad säger du mamma? Du som alltid är ärlig och säger vad du tycker. Ska jag köra denna "hysteriska" tapet eller ska jag ta något mer försiktigt?

//Cissan

1 kommentar:

  1. Jag tycker att den är jättefin! Härliga glada färger. :) /Malin

    SvaraRadera