söndag 12 maj 2013

Stolar

Vi behöver köksstolar! Vi har bara en just nu och den ska egentligen stå vid matbordet i vardagsrummet. Men jag vill gärna ha någonstans att sitta och slappa av när jag pausar lite. Köket är ett sånt rum som jag tycker om att vara i, sitta och skriva, rita eller bara vara. Vi har inte haft trädgård innan och nu är det så härligt att kunna sitta och kika ut på småfåglar och folk som går förbi nere vid trädgården. Det känns väldigt bra, men det hade känts ännu bättre om vi hade haft fyra stolar och inte en! :)
Detta är några av stolarna som jag har på förslag. Jag gillar Eames-stolen allra mest :)


Bilder lånade från infurnvillaeuropa, och rum21

Jag hoppas verkligen att vi får stolar innan sommaren kommer igång. Jag vill kunna sitta i köket och njuta av frukost med hela familjen :)

//Cissan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar