torsdag 25 april 2013

Köket är i stort sett klart!

Köket är i stort sett klart :) Vi har lite saker till som vi vill ha in i köket. Bland annat ett skåp som jag kan till förråd eller något i den stilen. Jag har sett lite på en Billy från IKEA. Jag kan inte ha ett skåp som är för djupt, för då stjäl det för mycket plats från matplatsen. Så vi får kolla lite vad vi hittar.

Det som känns lite roligt med denna Billyvarianten är att man kan stoppa in tapet eller bilder i själva dörren. Då kan jag experimentera med olika färger och mönster utan att behöva byta möbeln eller måla om i tid och otid :)

Men nu ska jag visa hur köket ser ut. Först en bild från hur köket såg ut när vi flyttade hit:
 
Det som jag gärna behållt här var stolarna. De gillade jag!
Så här ser köket ut på kvällen
Det är inte riktigt så här det ser ut idag, men enda bilden jag hade just nu :)
Det ser lite kallt och naket ut, men efter bilden blev tagen, så har vi fått upp fönsterbräda och lite dukar och blommor. Jag ska ta ny bild sen :) Vi är så glada att köket passade in och att allt fungerar!

 //Cissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar