måndag 28 januari 2013

Golv i badrum

Badrummet har kommit en bit på väg. Det känns som det inte händer ett endaste dugg på badrummet, men allt tar tid med att det ska torka mellan lagren. Undrar vad de ska göra imorgon :) Vi har fått hem allt material och det står och väntar så fint på våningen nedanför. Herregud.. det är så stökigt överallt. Verktyg och maskiner precis överallt. Damm ska vi bara inte prata om. Jag verkligen längtar till att städa där! Dammtorka, dammsuga och tvätta golv och fönster. 
Alla luffsar ju runt i skor och drar smutsten runt i huset. Jag gör det ju själv också :) Tror snickaren hade törnat om jag stått där och delat ut såna blå badmössor som man ska ha på fötterna. Men vi har en bra snickare, han har verkligen hjälpt oss med allt möjligt. Jag vet att många har bra snickare, men jag måste få skryta lite av honom ändå. Han är superman!

Badrummet ser numera ut så här!

*blås, blås* Torka nu då! :)

 //Cissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar